Rome. A serial killer has killed three prostitutes, strangling them with cello ropes. The last rope of the "Cellist" is destined for Diana, a luxury escort who frequents the hotels of Via Veneto. One night,the maniac chases her driving a van, an drams her sending her crashing into another car. Diana awakens in a hospital, shrouded in darkness. The diagnosisis final: she lost her sight in the crash. Rita, a young woman from the Blinds’ Society, helps Diana with her first steps in the darkness and in her new life; in the meantime, the police investigates, although unsuccessfully. But it won’t stop there. The Cellist must finish his work. Diana, helped by Chin, an orphaned Chinese boy, can only try to escape. The cat and mouse game has just begun...