A choir of tired nurses sing to Anna-Mari Kähärä’s hypnotic tunes about the truths of everyday nursing work in a musical documentary directed by Susanna Helke and co-scripted by Helke and Markku Heikkinen. DocPoint’s opening film is new in its format, and jolting in its message. It is a cinematic-musical work of activism, calling for more humane work, life and old age.