High atop a posh Spanish penthouse, three women have had it: Pepa teeters around on stilettos as she obsesses over Iván, the lover who just jilted her by answering machine; her neurotic best friend Candela seeks refuge at Pepa's place because she recently realised her lover is a terrorist; and Iván's ex-wife Lucía was just released from a 20-year stint in a mental institution. One of them is about to commit murder unless the others can stop her.