The steep mountainside towers over a small village community in the Alpes-de-Haute-Provence region, where Coco watches over Mich, Philip, Christiane and the others so that this refuge far from the madding world endures without altering its ideals. Here is an intimate documentary which goes deep questioning the human condition.