Little is known about the mysterious figure of Isabel Santaló, an old artist, today fallen into oblivion. But occasionally some visitors come to her flat. Through them and the voice of Antonio López (Dream of Light,Víctor Erice), the only painter who remembers her, we shape a multifaceted film. This is a cinematic portrait, which well into the film takes a surprising turn. A film that reflects on memory and oblivion, Art and the creative process; posing the question of what it means to be an artist and a woman.