111 aspiring performers aged 16 to 25 are auditioning for a hot new fantastic show! They have talent. They have determination. They all have the same dream. Nine of them are selected, but their euphoria is short lived as the auditions aren’t quite over. Only 4 of them will have this dream opportunity. Our nine protagonists will demonstrate to their capricious director whom amongst them truly deserves to be a part in the show. They will sing until they lose their voices and dance until they drop. They’re rivals, but during this grueling week of auditions on the long road to realizing their dreams, they will also bond, become friends and accomplices. Either way, their lives will change forever.