Ex-truck driver André (55) fills his days with fixing up a remote roadhouse. His routine existence is shaken up when he catches homeless teenager Thierry attempting a burglary. Strongly moved by his story, André takes him under his wing and they set out to find a trace of Thierry's family. During the road trip, not only a special friendship grows, but also the realization that they need each other to put the past to rest.