Ernesto is a lonely boy, undervalued by the people around him, especially by his neighbor Leandro, a dangerous drug dealer. Everything will change with the appearance of three peculiar roommates who will try to recover his lost self-esteem and make all his dreams come true, regardless of the means or the consequences.