Sacrificed generation? At the beginning of 2019, young people are taking to the streets all over the world to warn of the climate crisis. In Switzerland too, young people are questioning the system. As their voices begin to resound, the arrival of the coronavirus in 2020 abruptly cuts their drive. The film intimately follows these activists in the euphoria of the first demonstrations as well as in the spleen of the health crisis.