The life of Waldek, which mainly revolves around video games, is about to be turned upside down. In the absence of her mum, he finds himself under the care of his crazy, unpredictable aunt, who enforces her own strict rules, which are unlike anything Waldek has ever experienced, and gives him new duties. Still, although his unconventional relative puts Waldek through what seems like quite an ordeal, she also teaches him the most valuable of life’s lessons.