Twig, Cap and Rusty live however they can in the Bois de Vincennes, east of Paris. This may completely change the day they learn they are the national lottery winner – though it is less than expected! Yet, they still need to collect the money and share it in equal parts. The hardest part of all will be to resume a “normal” life, filled with surprises and contradictions.