In Brussels, the Iranian artist and film director Vida Dena meets Naseem, father of a Syrian family who fled from the war. Within the walls of their precarious home, she talks with Hala and Rima, his two eldest daughters, through drawings. The little bits of coloured paper come to life on the screen to relate the memories, dreams and destiny of this family in exile.