Naho, Genki, Mau, Mimi and Ichika live in Yonaguni, a Japanese island that looks like a rock, about a hundred kilometres from Taiwan. They are fifteen years old and in a few months, they will have to leave it. Their lives, their desires, their words could be the last traces of a disappearing world.