It’s summer, the heat is overwhelming and the weather is out of whack. A group of friends are enjoying their yearly holiday in their favorite little village, wedged between the sea and the mountains. As usual, they are bored and eat and drink a lot. They do not pay attention to the fire which progresses on the mountain nearby, nor to the world around them. But this year, a mysterious man arrives from the sea and shakes up their seemingly balanced existence...