It tells the story of Santiago, an emotionally broken man, who doesn't seem to have any kind of axis and is totally adrift in his personal life. Together with Laila, his teenage daughter, he will live through what seems to be a chaotic summer in Argentina and Brazil, but which ends up being a turning point in their relationship and lives. It is the story of a daughter's emancipation from her father, and at the same time, the story of a man who desperately seeks only to love and be loved.