Adam Ondra is the best. Born in 1993, the Czech climber has broken a series of records and is widely recognised as the most accomplished in his discipline. No mountain or wall can resist him. But who is this young man who knows no fear and never seems to encounter failure? Jan Šimanek and Petr Záruba deliver an intimate portrait, beyond the usual sensationalism of sports headlines.