Two years after the death of Jean, Matthias, the coach, decides to take Selime, a young man from the suburbs he believes is gay, to accompany the Shiny Shrimps to the Gay Games in Tokyo, on a trip to pay tribute to their friend who left too early. But after they miss their connection, they find themselves stranded in Russia, in one of the not the most gay-friendly regions in the world. The start of a crazy adventure as incredible as it is perilous.