Peter Entell has been almost compulsively filming his father Max for years. Max is a cheerful man, a hug addict, who suggests to his son that he direct a film about old age called “It’s Fun to Be Old”. Getting Old Stinks is a moving filmed letter taking the form of an imaginary correspondence with the director’s absent mother, of whom all that is left are some photographs.