Kasper Berntsen is a successful stand-up comedian, who has everything he could wish for. One day everything changes. He learns that he has a serious illness, and his girlfriend puts an end to it. Kasper's rising star as a stand-up comedian is given new life, when he uses humor as a disarming and life-giving force. He discovers new sides of himself and not least - what is most important in this life.