Welcome to the prime of life. All his life, Rudy has worked hard for the firm, and for the family. But now, everything is about to change: Rudy retires. No alarm clock, no meetings, no travels to distant countries to set the pace. Shopping, cooking, gardening, and the daily routines of marital bliss will now fill his schedule. Rudy was actually looking forward to it, to the next phase. But as he soon realises, the prime of life is a wild ride on an emotional rollercoaster. Retirement is not for cowards.