José Ramón Capdevila, the last farmer of three generations, receives the news that his son Raúl is returning home after failing to find a job in the city, hoping to find something better. Both start working together again in the farm while the arrival of a large meat company (“Pini Group”), which want to build a mega-slaughterhouse is announced in the town.