Every month, hundreds of unemployed nurses travel from the south to the north of Italy in search of work. Two of them organise the trips by overnight buses; a long journey of hope that often leads to nothing at all. Shot as a road movie, the two filmmakers paint a pitiless portrait of modern Italy before, during and after the health crisis.