In Lausanne, a group of young women and queer persons start directing ethical and dissident pornographic films. They commit to an artistic and political approach, undertaken with joy and irreverence. Patrick Muroni portrays the adventure of OIL Productions and the advent of gender-neutral sexual liberation in Switzerland with this daring first feature film.