For a long time, vessels crossing the High Risk Area on the Somali coastline would hire private mercenaries in order to protect themselves from pirates. Nowadays, the attacks have dropped off and the mercenaries encounter a new problem: the lack of action. Daily training to face a non-existent enemy creates a sense of absurdity, captured by Gregoris Rentisʼ camera with great inspiration and precision.