In a small village in southern Italy, everyone knows everything about everyone. Peppino's mother has just run away from home, abandoning the family. Peppino, barely an adult, nicknamed "Platini" since he was a child, and his father Gerardo, a truck driver, they're both in crisis. The talent for football of little Peppino led Gerardo to bet everything on his career. Between injuries, training, auditions and lies, Peppino grows up under the strict rules of his father and spends his time with his coach-mentor, Carmando, a retired postman who makes everyone believe he played in Serie C. Jenny, the debts of his father with Don Antonio, the difficulties in the youth teams of the capital, and an injury, will bring Peppino back to reality. To no longer feel invisible, Peppino has to do something.