In his second feature film, Leandro Listorti establishes a parallel between two worlds he seems to know well: that of plants and that of cinema. This delicate cinematographic work, full of beautiful images—both archival and current—gives an account of the immense work of classification and preservation, and generously invites us to think about forms of representation and memory.