Three Armenias are sketched out here, brilliantly and with delicacy, through four protagonists aspiring to fulfil their dream. There is the lift operator in a hospital who wants to travel into space, the farmer in search of a perfect wife, and the young and the young feminist and queer girls who simply want to live their lives… while awaiting the demonstrations and hopes of the revolution.