Alex, aka DJ Wethu, is a star of the night world. On the verge of burnout, he plays concerts all over the world... Until the day when, in the middle of a festival in Morocco, Alex takes a bad fall and falls off the stage. Immobilized on the spot during his convalescence, he is placed under the vigilance of Abdel, who dreams of becoming an assistant nurse. The problem is that he is not quite! An unexpected encounter, to say the least...