The Castellis have worked as a family for three generations but today, this tenacious bond which unites them is diminishing day by day. Luna the youngest does not give any more news, business is bad and all Diego and Filippo are left with nostalgia for happy days. Until this tragic and unexpected event, a second chance that only life is able to offer you.