Nathalie Adler is on a mission for the EU in Sicily. She organizes the next visit of Macron and Merkel to a migrant camp. Their presence has a high symbolic value to show that everything is under control. But who still wants to believe in this European family on the verge of a nervous breakdown? Probably not Albert, Nathalie's son, an NGO activist who arrives without warning. He, moreover, no longer believes in his mother.