Andrea, thirty, is on the eve of his marriage to Laura, whom he met at the university. A few too many doubts transform Andrea's existence who wakes up every day in a different life, in a different himself and in a reality in which Laura has never been his partner. Discovering the thousand variations that he could have taken in his life, from reckless single and woman-wasting to successful rock star, Andrea has to deal with the lack of Laura. Will he try to break the spell?