Inès (45) may behave like a model employee at her job selling cleaning products, but she isn’t recognized or paid properly. Under the blasé gaze of Mélody, the young trainee, she decides to ask Patrick, her boss, for her first raise. But the situation gets out of hand, Mélody tries to intercede and Patrick ends up with a broken skull. The accident looks like a crime. What can be done? What Ines knows how to do best: clean up.