I am Chance follows the microcosm of a group of street savvy girls in the surprisingly bright, pop and artistic megacity of Kinshasa. Astute, sassy and resilient, Chancelvie and her friends take on the world, fighting and nurturing, stealing and sharing, turning tricks and making art. Vibrant and exuberant, Kinshasa itself becomes a character in the film, combining its voice with that of the girls.