When a globetrotting stork shows up at the farm, Mamma Moo has reason to ask the question: what is a home, really? How can she be sure that the meadow and farm where she is now are actually her home? What if there's something better somewhere else in this big, wide world. Crow struggles to show his friend that the grass isn't greener across the road - but sometimes you have to get lost in order to find your way home.