Although Dalva is 12, she dresses, wears make-up and lives like a woman. One evening, she’s suddenly taken away from a father’s house. Dumbfounded and outraged at first, she later meets Jayden, a social worker, and Samia, a teen with a temper. A new life seems to start for Dalva, that of a girl her age.