Sooner or later, every police investigator comes across a case that remains unsolved and that haunts him. For Yohan, Clara’s murder proves to be that case. What starts as a thorough investigation into the victim's life soon turns into a nagging obsession. One interrogation follows another, there is no shortage of suspects, and Yohan has more and more doubts. Only one thing is sure, the crime occurred on the night of the 12th.