A mountain village. High in the French Alps. Jacky Caillou lives with his grandmother, Gisèle, a magnetizer-healer recognized by all. As Gisèle begins to pass on her gift, a young woman arrives from the city to consult. A strange stain spreads over her body. Certain that he will be able to heal her, Jacky runs after the miracle.