Two couples in their thirties, heated discussions on the essentials of life unfolding between Madrid and the neighbouring countryside. Directorial star of Spanish film Jonas Trueba is a master of soulful cinematic miniatures which don’t require long hours to convey profound, existential feelings infused with enchanting melancholy and gentle humour.