Hungry for love and acceptance, young Zelma feels incomplete. Hounded by three singing Mythology Sirens, she sets out on a 23-year quest for perfect love and lasting marriage. She's unaware, however, that her own Biology is a powerful force to be reckoned with. An animated feature film for adult audiences.