Based on a true story of the beginning of XX century. In a small rural village of Italy, Donato, happily married to Anna, meets Marisa, a woman from Corsica, and they fall in love. Anna and Marisa decide to have an “extended” family with Donato: the family grows in the name of Love and Friendship, against the social customs and prejudices of the time, in the historical context of rural fights and stikes, in a backdrop of rural magical. An all-female story where TWO WOMEN revolutionize the common feeling.