Three tales, three ages, three worlds. At the time of Ancient Egypt, a young king becomes the first black pharaoh to deserve the hand of his loved one. During the French Middle Ages, a mysterious wild boy steals from the rich to give to the poor. In the 18th century Turkey, a prince of pastries and a princess of roses escape the palace to live their love.