Overweight and insecure, Simi spends Easter weekend with her famous nutritionist aunt. The hope is that it’ll help her get on a healthier track, but as the aunt’s family’s icy dynamics and an increasingly malevolent atmosphere leave Simi feeling uneasy, weight isn’t the only thing she’s about to lose.