Attachment is a horror romance about Maja, a has-been actress that falls in love with Leah, a young, Jewish academic from London. When Leah suffers a mysterious seizure, Maja fears their whirlwind romance might be cut short and decides to join Leah back to her home in the Hasidic area of Stamford Hill, London. There, Maja meets her new downstairs neighbour: Leah’s mother, Chana. An overbearing and secretive woman, Chana seems resistant to all of Maja’s attempts to win her over. Maja notices strange occurrences in the building, and she begins to suspect that Chana’s secrets could be much darker than first anticipated and that the woman she loves might be carrying the biggest secret of all.