Florence, a lawyer overwhelmed by her family life, decides to buy a humanoid robot with a perfect physique. The robot meets all her expectations: maintain the house, take care of the children, and more… By maliciously disrupting their daily routine, the robot also arouses the jealousy of her self-centered careless husband, Franck, a second-class actor who suddenly realizes he must make some efforts not to lose the love of his wife.