Talia, a Belgian girl with Senegalese roots, visits her country of origin for the first time. She starts off in Dakar, in the luxurious villa of her cousin’s family, hoping to meet her grandmother. But her grandmother is absent and the villa quickly becomes a “golden prison”. Until she meets Malika, a mysterious bird street seller.