Two proud and estranged brothers, a disputed inheritance and a past that comes back. When he hears about the passing of his father - whom he has not seen in many years - Salvo returns to his native Sicily. He intends to convince his brother Lillo to sell the family farm and save his pizzeria, which is about to go bankrupt - a secret that he has kept even from his wife and children. But things will not be easy and Salvo will have to come to terms with his choices. A bittersweet comedy about family relations and how one never stops growing up, not even at fifty.