Jean and Marina, a Franco-Greek couple, are going to Athens for their summer holiday. There they meet up with Marina’s exuberant Greek family and a country in economic crisis. As they prepare to spend a romantic getaway on a small Cyclades island, Marina’s entire family decides to come along. Nothing will go as planned under the fiery Attican sun...