Gilda Love / Eduardo (95), the last" transformist" from Barcelona's Chinatown, survives with a miserable pension while trying to continue acting on stage. His priorities are turned upside down with the arrival in his life of Chloe (3) and her mother, Hanna (25), with whom he will have the chance to have the family he has never had.