Summer. At a campsite pool, three friends hear the story of a child who mysteriously disappeared in the 1980s. After sunbathing on the beach, while playing cards, they observe the strange behavior of the camping pet and a housewife, who sneak into a bungalow. The next day, another child disappears and the three friends begin to investigate. The legend of a bird that inhabits the wetlands may be the key to solving the mystery.