Abu Dya is a former drug dealer hiding out with his family in rural Jordan. As they decide which path to take with their lives, the only work he can do is at an archaeological site run by Spaniards. As he tries to keep his family afloat, he will face his most hidden fears and the possibility of starting over and escaping the spiral of misery, trafficking and prison.